はにこのブログ

歌詞翻訳見習い

EVERGLOW PLEASE PLEASE 歌詞 和訳

Ha Sweet it now
이젠 난 돌아가야만 해
もう私は戻るしかない
See in doubt
아직 난 믿기지가 않아
まだ私は信じられない
Are you with me I will be lonely
Sweet sweet from your heart
잠들 듯 달콤한 네 온기
夢をみているように甘いあなたの温もり
조용한 밤 재촉하는 바람
静かな夜 せきたてる風
Are you hoping for another rush
백야 전부 Silence Warm
白夜 全て Silence Warm
Ah We keep singing
this will be the last time
Oh Ah 우리 노래 퍼져
Oh Ah 私たちの歌が広がって
파편으로 맴돌아
破片になってぐるぐる漂う
저물어갈 선율로 가득 채워질
終わっていく旋律でいっぱいに満たされる
우리들의 Antarctica
私たちのAntarctica
슬프도록 빛나니까
悲しいほど輝くから
No no more goodbye
Please Please
Don’t don’t say goodbye
Please Please
white night from my heart
별이 떠도 알 수 없어
星が浮かんでも知ることができない
눈을 감고 멜로디를 따라
目を閉じてメロディに合わせて
Are you dreaming of another rush
백야 전부 Silence Warm
白夜全てSilence Warm
Ah We keep singing
this will be the last time
Oh Ah 우리 노래 퍼져
Oh Ah 私たちの歌が広がって
파편으로 맴돌아
破片になってぐるぐる漂う
저물어갈 선율로 가득 채워질
終わっていく旋律でいっぱいに満たされてる
우리들의 Antarctica
私たちのAntarctica
슬프도록 빛나니까
悲しいほど輝くから
No no more goodbye
떠나온 내 과거와 지금과 미래
置いてきた私の過去と現在と未来
It’s only you but no one
Please Please Please
Please Please oh
Please Please
Ah We keep singing
this will be the last time
Oh Ah 우리 노래 퍼져
Oh Ah 私たちの歌が広がって
파편으로 맴돌아
破片になってぐるぐる漂う
저물어갈 선율로 가득 채워질
終わっていく旋律でいっぱいに満たされる
우리들의 Antarctica
私たちの Antarctica
슬프도록 빛나니까
悲しいほど輝くから
No no more goodbye
Please Please
No no more goodbye
Please Please
하늘을 봐 내 맘을 담은 조각을
空を見て私の心を込めた欠片を
저 자리에 둘 테니까
あそこに置いてあるから
날 불러줘 그 언젠가
私を読んで いつか
Please don’t say goodbye
Please Please
Please Please
Please don’t say goodbye